اشعار واخباردرباره امام زمان
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
کجایند مردان بی ادعا... کجایند مردان بی ادعا...
درباره وبگاه

باسلام دراین وبلاگ سعی شده است از کتاب های معتبر احادیثی نقل شود که برای خواننده شیرین باشدواشعاری که گویای زمان حال است. امید هست که شما خواننده ی گرام از این وبلاگ لذت ببرید
نویسندگان وبگاه
آرشیو مطالب
لینک های مفید
دیگر امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 133928
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



ثروتمندترین سردار سپاه پاسداران + سند
نویسنده علی کیان در جمعه 23 آبان 1393 |
همه دارايي مهم‌ترين و تاثيرگذارترين فرمانده سپاه پاسداران به استناد اسناد آورده شده در متن، وي را به ثروتمندترين سردار سپاه در حال حاضر مبدل ساخته است.
به گزارش غریبانه های انتظار: به نقل از باشگاه خبرنگاران، طبق مستندات بسیار، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی ثروتمندترین سردار سپاه در جمع سرداران شاغل در سپاه است.
 
در سال‌هاي اخير و در پي شكل‌گيري تحولات منطقه‌اي و چرخش موازنه به نفع ايران دشمنان كشور اسلامي ايران در صدد برآمدند تا با تهديد يكي از سرداران سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامي به نام قاسم سليماني كه فرماندهي نیروی قدس سپاه را برعهده دارد به ايجاد خط خبري منفي عليه نظام جمهوري اسلامي بپردازند.

در همين زمينه شبكه هاي مهم خبري از جمله بي بي سي و العربيه و ديگر رسانه هاي غربي و منطقه اي با دامن زدن به موضوع جنجالي و البته كذب دخالت نيروي قدس سپاه به فرماندهي حاج قاسم سليماني در تحولات اخير منطقه در خطي مشترك اين حق را به مطرح كنندگان طرح ترور سردار سليماني دادند كه ترور كساني مثل وي را مباه و حتي واجب جلوه مي دادند .

در اين راستا مخاطبان و كارشناسان داخلي و بين‌المللي نيز با موضع گيري به موقع خود با اين موج رسانه‌اي به تقابل پرداختند.

سردار قاسم سليماني كه از مهمترين فرماندهان سپاه به شمار مي رود نيز در سخنراني خود در  اجتماع 50 هزار نفری بسیجیان کرمان گفت: با این تهدیدات، رعب بر ما حاکم نمی شود و از خدا می خواهم شهادت در راه خودش را به دست دشمنان دین، نصیب من بگرداند، از خدا می خواهم به عنوان یک سرباز، در راه آرمان های اسلام که هر یک به تنهایی ارزش فدا شدن دارند، افتخار شهادت نصیبم کند.
 
 
وی افزود: اگر میلیون ها انسان در این راه شهید شوند، ارزش دارد، امام(ره) در وصیت نامه ی خود فرمودند: ملت ایران که جانم فدایشان باد....  حال، جان من به عنوان سربازی کوچک، چه ارزشی دارد که دشمن تهدید به ترور می کند، این تهدید نیست، کمک به شوقی است برای فرزندی که از مادر دور افتاده است.

سردار سليماني همچنين در ادامه گفت: اسرائیل به عنوان سگ هار امریکا، از گروه کوچک حزب الله لبنان که منسجم، متوکل؛ مستحکم و مومن است، شکست خورد و هیمنه ی امریکا و اسرائیل در منطقه شکسته شد و این متجاوزین، روی جنایت کاران تاریخ را سفید کردند.

 
واكنش جوانان و فعالان فضاي مجازي به طرح ترور سردار سليماني

بعد از راهپيمايي روز 13 آبان 1390 كه در آن بسياري از جوانان و نوجوانان با امضاي طوماري خواستار پيوستن به سپاه قدس ايران شدند، در جديدترين اقدام تعداد زيادي از کاربران شبکه هاي اجتماعي و همچنين وبلاگ نويسان در حمايت از فرمانده نيروي قدس سپاه تصوير پروفايل خود را به تصوير وي تغيير دادند.  در شبكه‌هاي اجتماعي پرمخاطب و فعال مثل فيس‌بوك و گوگل‌پلاس وسايت  افسران جوان جنگ نرم و شبكه هاي اجتماعي ارزشي ها و سنگري ها نيز  مشاهده مي‌ شد تعداد زيادي از کاربران آنها در حمايت از فرمانده سپاه قدس به جاي تصوير خود تصوير وي را گذاشته‌اند تا در يك معنا بگويند همه آنها پشت اين فرمانده سپاه هستند.

روزنامه انگليسي گاردين هم در مقاله‌اي نوشته بود: «قدرت و وجهه قاسم سليماني به عنوان کسي که قدرتمندترين بازيگر عرصه منطقه است، در سه سال گذشته افزايش يافته است. برخي از مقامات عراقي او را ستايش مي‌کنند.»
 
همه دارايي سردار سليماني
 
دارايي هاي فرمانده دلاور نيروي قدس سپاه متشكل از ميليون ها قلب عاشق سربازان گمنام امام زمان (عج)  وشيفتگان شهادت  است كه با هيچ ميزاني قابل قياس و قيمت گذاري  نيست .

دل ميليون ها دلداده كوي شهادت همراه اوست، همان‌دلهایی كه به رهنمود هاي امام خود حضرت روح الله(ره) اعتقاد قلبي دارند آنگاه كه فرمود : ملتي كه شهادت دارد اسارت ندارد .

جوانان برومند و ولايت مدار ايران اسلامي هنوز رشادت هاي اين سرداران مخلص را به ياد دارند و آن را سينه به سينه و نسل به نسل منتقل خواهند كرد .  ملتي كه در قاموس خود شكست را پذيرا نيست و شهادت را دروازه اي به سوي بهشت موعود مي داند هيچگاه از شنيدن تهديد هاي پوچ و تو خالي مزدوران استكبار هراسي به خود راه نداده و نخواهند داد .

موج مجازي حمايت از سردار سليماني در يك جمله اوج حمايت خود را از اين سرباز فدايي ولايت به جهانيان و به ويژه به دشمنان قسم خورده ايران و ايراني نشان دادند و آن جمله اين است : « آخرين بسيجي خامنه‌اي که به آن دست خواهيد يافت حاج قاسم ماست، همه ما را ترور کنيد.»

  هنوز عرصه این جاده مرد می‌طلبد / و خاک دشت جنون اهل درد می‌طلبد
    به صبح روشن فردا طلیعه از خون است / به اهل خاک بگو جنس شیعه از خون است
شهید زنده عشق است این سردار / یکی زهزاران سر است بر سَرِ دار


نامي كه لرزه بر اندام دشمنان اسلام مي اندازد و هميشه  مایه هراس و وحشت آمریکائی ها و صهیونیست ها است. جمله معروفی که از شیمون پرز در وصف هیمنه سردار تیزهوش ایران آمده نشانه همین ترس و واهمه است.

"شیمون پرز: خاور میانه روی انگشت ژنرال قاسم سلیمانی میچرخد".



مردان کاخ سفید آنقدر از او میترسند که در میان لیست محرمانه خود نام اورا بعنوان مهمترین مانع پیشرفتهای آمریکا در جهان علنا فریاد می‌کشند و از کنگره میخواهند طرح ترور حاج قاسم را رسما تصویب و ابلاغ نمایند. این عصبانیت با این جملات ترسیم می‌شود که: "قاسم سلیمانی بسیار سفر می‌کند... تکان بخورید... تلاش کنید او را بکشید".

هرکسی او را دیده، شیفته حجب و حیای عجیبش میشود انگار نه انگار که او لرزه به اندام بزرگترین ابرقدرت جهان انداخته است و اینها همه مشخصه یک بسیجی شیفته ولایت است...

از این بسیجیان ما در ایران کم نداریم ولی اگر قرار باشد صیاد دل بسیجیان این بار نیز اسیر کینه خفاشان شود تمام فرزندان 13 ساله ایران زمین حاج قاسم هایی می‌شوند که خواب خوش را از مردان کاخ روسیاه ، سفید می ربایند.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی قالب های مذهبی : شهدای کازرون
Temlate By : 1100Shahid.ir
لینک دوستان ما
آخرین مطالب وبگاه
موضوعات وبگاه
پیوندهای روزانه
برچسب ها
طراح قالب
شهدای کازرون